Svar:

Svar på en fråga som jag själv vart göad att få läsa! :D


ffreijaa'
om Tessan! :D <3333:

förlåt, men emelie (j), vad snackar du egenkligen om att du är för stor för kasper !? :o
jag tycker att du ser helt normal ut för honom! :o
gud .. det där med att du är för tung/lång kan du ju bara glömma, för enligt mig ser du helt normalstor ut för honom! <3

IP: 62.20.231.93

Svar: Jag tycker att jag är för lång för honom... och det är jag. Jag väger bara ca 37 kg, så är inte för tung för honom, men jag är ner för knäna på honom. Det kanske inte syns på bilder, men när man står brevid så ser man. :/ Men rider han ibland då jag ser till att fördela min balans i jämn så att han går stadigt och jag håller upp benen xd ♥


Bild i repris, ni ser ju att jag drar upp benen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0