Tessan! :D <3333

Hej hopp gummi galopp! :D

I dag kom Tessan! :D <33333333333

Vi red Shelly och Kasper en sväng. Jag gjorde Kasper extra fin innan Tessan komit :)
Han fick några flätor i man och svans och sen lindor + luva :D <3

Innan vi gjorde iordning Shelly så stegrade vi lite med Kasper. När Tessan stegrade med honom så fotade jag och sen tvärtom (kommer bilder)

Shelly och Kasper var väldigt lungna och fina, vi red barbacka på grusvägen där det var sandat (vi red inte så länge ca 20 min)

Hejdå!

Kram ♥



Tessan och Kasper ^^ <33333333333


Jag och Kasper ^^ <333333333



Kommentarer
Postat av: ffreijaa'

förlåt, men emelie (j), vad snackar du egenkligen om att du är för stor för kasper !? :o

jag tycker att du ser helt normal ut för honom! :o

gud .. det där med att du är för tung/lång kan du ju bara glömma, för enligt mig ser du helt normalstor ut för honom! <3

2011-02-13 @ 17:35:17
URL: http://freijalundquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0