Svar ;

ffreija, om 3 st underbara hästälskare! <3:
jag tkr att emelie andersin borde lägga ut det hon fick i julklapp :D

Svar; Jahaa, jag har ju inte fått 257145387 julkappar men fick mindre men dyrare :)
Men innan jul, detta år har ju jag fått massor? En TV , En XP mini pro , Betalda träningar + tävlingar , och 258587 hästsaker :D Och sedan har jag fått mer men som jag inte har i huvudet nu ;)

Jag fick ; En Nikon D3100 , 200 kr, Hästtäcke, tävlingsskjorta, rosa huva , 6 nummer av Min Häst , 3 linnen Och 3 dvd filmer sedan kommer jag på att jag fick mer men inte vad jag fick  ? o.O

Hoppas du fick ett bra svar :D <3


Kommentarer
Postat av: elise

sv; aww tack :DD <333

2011-01-01 @ 13:28:11
URL: http://eliisevogniild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0