3 st underbara hästälskare! <3


Var med de här små häst tjejerna idag :D <3

Alla 3, Fanny sovde över här sen igår kväll till idag, när hon åkte hem så kom Saga efter en stund, oplanerat, hon var hos våra grannar och jag frågade om hon inte ville tolka efter Shelly med mig och Sanna.

Det gick för henne så hon kom över :) <3

Shelly var JÄTTE pigg, hon stack iväg 1 gång xD <3
så då fick sanna hoppa upp, då vart hon helt plötsligt tjurig xD
 
När Saga blev hemmtad straks efter vi var klara så gjorde vi ju iordning allt osv. Sen så när vi väntat inne i ca 10 min så kom Emmas familj, vi skulle typ fira "liten julafton" :P

Kort inlägg med många personer och saker :P <3

Hej då.

Kram!


Söta! ^^ <3



Kommentarer
Postat av: ffreija,

jag tkr att emelie andersin borde lägga ut det hon fick i julklapp :D

2010-12-26 @ 23:11:10
URL: http://freijalundquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0