Åby shopping :)

Idag så åkte jag ju till Åby med Moa och Josse (www.josefineasker.blogg.se) , Vi kom dit vid kvart över 10 och stannade till klockan 5 !  Man träffade massor där! Blandannat Alice, Mickis och Amanda o.s.v ...
I slutet vid fem var det SUPER flummit då Josse och Moa var galna!  HAHA x) Orkar inte skriva mer om det än, suprise :D

Sedan när jag var där så tittade jag efter ett par ridbyxor och det blev ett par Marinblåa John Whitaker ridbyxor för 749:-, Skulle kanske köpt ett par röda men det passar ju tyvärr ej ponnyn.. Och svarta var ej så snygga, sedan fanns det bara vita! Inga bruna :(





Aja, sedan gick jag vidare och köpte ett bett! Ett Pessoa bett på rea! 50 :- Endast !! Snacka om jag var glad! :D
Tvådelat, red med det idag, utvärdering kommer senare :)


Sedan gick man vidare och köpte ridstumpor! 3 för 189:- och ett par för 69:- Köpte totalt fyra par! Ett par rosa,blåa,gröna och svarta! Dom sitter super skönt!!


Dock ej detta märke,,

SES! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0