Väntar...

Haaallluu! :D

Nu sitter jag här framför datan och väntar på Amanda :) ♥

Hon och jag ska dressyra idag (y)

Men blir nog bara skritt och trav för Amanda och Kasper, eftersom han gick hårt igår med Tessan och dagen innan det, så blir inte så hårt pass idag ;)

Kommer säkert inte rida så länge heller. 20-30 min , för Kaspers skull. ♥
Och efter ridningen så åker jag till Amanda och sen åker vi tsm till ett disco i skolan.

Alla vill liksom att jag ska komma, men jag är inte riktigt säker, gillar inte discon så mycket.. men alla vill ju att jag ska komma xd

De bah:

Snälla, kan inte du komma ?
eller: Det blir så tråkigt om inte du kommer!
Eller: Men kom igen, det blir mycket roligare när du är med.
o.s.v xd

Så får väl offra mig lite :p

Hörs!

Kram ♥

Bjuder på bilderna ;) ( Nickan och jag efter den senaste tävlingen ♥ )
 


Kommentarer
Postat av: Kelly

Hoppas att du kommer men du behöver ju inte <3 ;) :*

2011-03-04 @ 15:41:39
URL: http://kellyss.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0