Terräng! :D

Jaha, idag red jag och Tessan Shelly, vi turades om såklart ;)

Om jag inte berättat det så älskar jag terräng! :D
Jag vill så småning om börja tävla i det :)) ♥

Vi byggde upp "teräng" hinder, eller tja, vad kan man säga, annorlunda hinder iaf ^^

på järdet är det plogat en väg, på den sträckan byggde vi upp 3 hinder, ett hinder som en häck, fast liten och gjord av hö-balar xd

( det kallas fantasi det här ;) )

och sen så de två andra hindren som kom med ganska stort mellan rum. Då var det två hö-höbalar som var som "hinderstöd" på sidorna, och så låg en bom på , och på andra hindert längst bort samma, den högsta höjden var bara 60 cm, men Shelly hoppade stor endå, har ganska rollig min på det flesta bilderna :p

Men nu kommer bilder, för jag orkar inte skriva så mcyket mer :p

Hejdå.

Kram ♥













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0