Ridtur

Idag så skulle jag motionera båda (: Hann dock bara med Kosmos för sedan skulle vi bort :P
Menmen.. Jag vill ju inte rida han längre så jag körde han (: körde i ca 45 minuter med både skritt och trav. Tog det dock lite lungt då han var svullen... Menmen jag satt och berömde han massor, var mjuk i händerna och så (:
vad han tyckte om det var lätt att säga då han lyssnade super på rösten. Hade bjudning och hade öronen fram hela tiden :)
bild från första tävlingen iår (:
Sedan skulle jag ju motionera Scott. Hade tänkt tömköra han då jag funderar på att köra in han :D Men somsagt så skulle vi bort och då hann jag  inte :/ Men imorgon så tar jag igen det :D
// Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0