Lördagsbilder

Nu kommer bilderna från i lördags, lite försenade kanske :P Menmen.. Kan dock inte råför bildernas dåliga kvalité då jag fottade i ett tält :)


Fail xD

Lite bättre.

:)

Tjejstil? xd

:)

Finaste :*

Kosmos

Kosmos

Jahapp, nu pallar jag seriöst inte lägga in flera bilder. Menmen.. Ni som vet och läser denan blogg Så är ju den Ljusa fuxen Scott Och den mörka fuxen är Kosmos. Men vemfan är den andra tänker ni ?!?! Då ska jag säga att det är Alices ponny Haffie :) Tror han heter Ängvaktarns Huffelpuff ! Han är född 2006? Och är brun som ni ser :) Han är korsning mellan typ Newforrest, arab och halvblod? xD (osäker). Jag kan ju be Alice Gästblogga så får ni säkert reda på mer :)

Men PUSSPUSS // Emelie.A

Kommentarer
Postat av: ALICE. :G

Han stavas Hufflepuff. 8] han är född 060508, och han ingår i welshrasen, mellan 80 och 90% welsh, om inte mer. Sen några % arab och några % engelskt fullblod. xd New Forest ..? ò____Ó Det är Sherry som är ju! x3 Btw, tack. 8D För jag kopierade bilderna.. ;3

2011-03-19 @ 07:16:32
URL: http://haffiesflikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0