Fanny ♥

Sitter här framför datan med Fanny ;) ♥

Länge sen vi var :o ♥

Men hon följde med mig hem efter skolan och nu ska hon sova här :)
Vi ska träna inför Georgafi provety vi ska ha imorn och jag fick veta det igår :s

Vi ska kunna länder och huvudstäder i sydamerika och såndat :p

Så nu övar vi på Settera o.s.v...

Jag, Fanny och Sanna red förut oxå, det gick inget vidare xD
Jag red Shelly och Fanny red Kasper och Sanna red Nicole, Nickan alltså ;)

Shelly och Nickan hade total damp! XD

De stegradde sig, backade ner i dikena och ja, var helt tokiga XD

Och Fanny hade lite problem med Kasper oxå, men i slutet gick det värst typ, men årkar inte förklara.. :/ Det är en lång historia, och nu vill Fanny ha datan för hon ska göra en header till sin blogg ;)

Hejdå.

Kram ♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0