Emma Här :)

Hallå ! Entligen ett inlägg från jag den nya (:
Haha jag hade glömt bort lösen och e-post , men nu kommer ett inlägg :)

Vaknade med VÄRLDENS huvudvärk ! Tog ipren , så gick det över , tror ni inte jag får ont i halsen då eller ? :_:

Jaja ... Bestämde mejj trots allt att gå ut och hoppa med min blivande kaninhoppare :) Snövit har ju som högst hoppat 60 cm , men hon börjar bli gamal så det får gå låga klasser me henne :) Snöboll ska jag satsa allt på ! Hon är min blivande tjärna ! I både hoppning och utställning ! Andra gången hon kom utanför buren :) Ska vänja henne med de först , men slutade faktist med att vi tog fram ett 10 cm skutt :)

Mimmi har Wåris idag :P

Kan ju iaf brätta att Vincent mår bra ! Förutom att jag ev. bara ska rida han 2 gånger i veckan , ngn gång i månaden men det blir tills i sommar ! Han är förjävlig jusst nu !

Igår red jag Wåris barbacka :) Gick ovanligt bra ^^ Han va seg pch lyssnade varkenb på pisk eller skänklar x)
Så rejsade jag i galopp en bit upp för en backe o tror ni inte det kommer ett rådjur så Wåris får damp och jag hänger på halsen ? xd
haha men jag rammlade inte av :)
Så hoppade jag ett litet hinder , as tråkigt för de va bara 60 cm typ x) Men det va ett skogshinder så ;p
VI är lite mer på de "högre" hindrerna :p

Mer uppdatering om mina djur kommer senare :)

//Emma :)<3


Fin bild på finaste :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0