Dagens ridpass

Idag så slutade jag tio i tolv, så då åkte jag hem hjälpte till med veden sedan red :)

Jag red Scott. Jag red på Hackamoret med dubbla tyglar :) Vi red ut. Han var väldigt stark och tittig då det var blåsigt. Han började bra. Han lyssnade bra i skritt och trav. Jag jobbade han i form, lite form och ställnig. Han lyssnade bra men var lite stel.



Sedan gick jag över till galoppen, där galopperade han på bra, ville dock inte gå i form i börjar utan han ville bara fram. Sedan mot slutet fick jag han i form där med :) Menmen, Sedan så ökade jag sominihelvetet och det gick super men sedan kunde jag inte ta tillbaka han först hemma x)

Kosmos skulle jag löslongerat men orkarde inte då det blev för mörkt ;/




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0