Bilder sen igår

Hej, idag fick jag stanna hemma... typ  förkyld och ont i hövve, as ont i halsen :s  

Men igår så kom Amanda som är medryttare på Kasper, Hon kom och red honom efter skolan, och jag red Shelly :) ♥

Vi hoppade lite och jag hoppade högst 90 cm tror jag och Amanda hoppade typ 50 cm på Kasper.
Men som sagt tar vi det lungt med honom nu, eftersom han inte har världens bästa kondis :p

Vi byggde upp hinder med hö-balar igen som jag och Tessan gjorde, fast nu hade vi bara två st hinder och så var det en kombinikation :)

Vi red fram på långa tyglar först, sen arbetade vi hästarna på en volt nere vid stallet, där vi gjorde skänkelvikning mm, arbetade hästarna i form och framdelsvänding. Sen så travade vi där lite och sen så trav hoppade vi hindren , då var det bara 40 cm, sen så höjde vi och galopperade och hoppade i galopp ^^

Men nu kommer bilder! :D

Hejdå, hörs!

Kram ♥






Finaste ♥


Fail xd



Amanda och Kasper :)) ♥




Full fart framåt! :D






Jag och Shelly galoppade lite i snön ^^ ♥


˜ Lycka ♥ ˜


Amanda och Kasper kämpar sig igenom snön xd ♥



De var de bilderna jag årkade lägga upp xd



Kommentarer
Postat av: Tilda

Svar:Ja, jag heter tilddaan på bildagboken och andrea heter aandrea-a :)

2011-03-08 @ 16:18:53
URL: http://ponnyfjantarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0