Tisdag, Den 21 Juni

Hejhej, Idag red jag på Måna och Scott!

Måna; Hon var väldigt pigg, Red endast max 20 minuter så hon hinner med bygga ordentligt med muskler! Iallafall, Skulle träna på lite volter och stanna och sådär.. Det gick sådär för hon var så sjukt pigg och när jag bromsade gick hon lungt sedan sprang på -.-' Fast hon gick mycket bättre i slutet! Vi ska pröva rida ut med henne och se om hon går bättre! Jag ska även hoppa in henne! Har hoppat ca 20 cm men det sket hon i utan vi ska pröva lite högre med en bana istället (:

Som ni ser på bilden nedan så är jag sjukt noga med att mjukna efteråt :)

Sötis♥
Scott; Red med Tessan. Vi hoppade på ängen. En liten bana på 40-50 cm på 4 hinder med 8 språng :) Kändes inte alls bra i början efter uppvärmningen.. Skulle träna omhoppningssvängar men jag satt knasigt, Bromsade FÖR mycket med :( Skämdes typ.. Men sedan skärpte jag till mig och då gick det genast mycket bättre ;D Känns skönt att det var mitt fel och inte han som hade blivit knasig, Men oftast är det ju ryttarens fel! Och denna gång så var det ju mitt med!
Aja, Puss på han :)


Söta ponnier!♥

Kosmos; Tessan red ju Kosmos, Vet inte mycket om vad jag ska skriva om det lixsom. Jag red ju inte han ;)
Men i början mot första hindert Stack han mot det! Han BJÖD ! Tessan ville ju såklart bromsa fast det fick hon inte! Och då hoppade han skit bra! :D
Sedan så ställde han sig nästa gång efter skritten för han inte orkade! Men när han väl kom över första så bjöd han igen B-) Kändes super :)

Min fina lilla Kosmos ♥
 
Mera inlägg kommer :D ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0