TASUKI GÄSTBLOGGAR

Gokväll :3

Idag  är det Emelies syster som gästbloggar, Tasuki.
Tvingade mig till hennes senaste tävling. Det var dökallt. Men det gick bra för henne iallafall. Hatar att följa med på tävlingar på vintern. Jag får alltid sitta på läktaren helt själv och hålla i hundarna, kameran och hennes hästtäcken. Och mina tår dör typ alltid >: Väntar bara på att all snö ska försvinna.


             

Just nu sitter hon med mina rosa hörlurar och sjunger för sig själv. o.o Pratar med lite stockholmsdialekt, haha x3 När Emelie och jag skulle släppa in Scott och Kosmos fick jag till en jättesöt bild på scott :3 Nu ska vi snart lägga oss :3 Hon ska sova hos mig och vi ska leka med mina  hamstrar heeeela  natten :3

                   


PUSSHEJS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0