Svar på tal..

Först och främst börjar jag med frågestunden :)

från: Anonym

vad heter dina ponnysar?
Svar; Mina ponnysar heter Scott och Kosmos!

Hur gamla är dom?
Svar; Scott fyller 8 den 23 maj och Kosmos fyller 14 den 24 maj.

vad har dom gått??
Svar; Kosmos är jag lite osäker på men har gått L;c hopp iallafall! , Scott har därimot gått L;b hopp med mig :)

när fick du dom ?
Svar; I 3;an fick jag Scott och Kosmos fick jag sommaren 2009.. två år iår med Kosmos och Fyra med Scott <3

Vem av dina ponnysar är bäst?
Svar; Det tycker jag båda är, Men på olika sätt .

Hur mkt kostade era hästar?
Svar;Kosmos kostade inte massor då han ej är så stor och Scott Kostade väl rätt så bra!, Mer säger jag inte för detta är en fråga med noll respekt..

Och hur mkt skulle dom kosta nu om dom var tillsalu?
Svar; Kosmos och Scott är ej tillsalu för tillfället så inget pris sägs !

Hur högt har ni hopppat med era hästar?
Svar; Kosmos hoppar 80cm med ryttare och 1 meter om inte mer utan.. Scott hoppar 130 cm med ryttare och 140 eller med utan!

vad är det allvarligaste som har hänt när ni har ramlat av era hästar?
Svar; Då jag har haft tur i livet så var det allvarligaste att jag har skrapat upp höften och hamnat med benet i kläm..

När ni ska tävla, är ni ute i god tid eller springer ni ut till hästen i sista sekunden?
Svar; Ibland i sista sekund, men annars i god tid!

Svar på andra komentarer!

Det är ju nice :P Men jobbar du ofta han i låg form eller i olika ? :)
Svar; Jag brukar köra på olika, ibland hög. ibland låg och ibland heltenkelt inget.

Haha, ja som alltid ;)
Vi är B Ä S T!!! :D:D
Bilden är från åby va? den som jag har tatt? ;) <33
Svar; Yees vi äger (y) <3 Och bilden har du tagit och en stor hiss på den! <33

Duktiga ni har blivit, grattis! :D
Svar; Tack så jätte mkt, Det var Fredrika källström som skrev denna så spana in hennes blogg ! <3

Very good site, well done. I especially like the ease of use and navigation
Svar; Jag är så jävla kass på engelska men jag gissar lite, så Tack <3

Det var allt, Hoppas ni blev nöjda med era svar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0