Svar:

Här kommer svar på mina frågor i frågestunden! :D
Det var värkligen roligt att få in några frågor :D <3


Postad av:
När ni ska tävla, är ni ute i god tid eller springer ni ut till hästen i sista sekunden? 

URL: http://www.Tasuki.bilddagboken.se

Svar: Jag går upp 3-4 timmar innan tävlingen och gör iordning gästen och packar alla saker om jag inte gjort det dagen innan.
Men ska min häst ha tex: knoppar eller fläta och om hon var skitig dagen innan så gör jag iordning henne då, över natten ;)

Postat av: Sanna
Hur högt har ni hopppat med era hästar?

Svar: Jag har hoppat 70-75 cm med Kasper och 1m och + ( högst 120 cm  )

Postat av: Hanna
Hur mkt kostade era hästar?
Och hur mkt skulle dom kosta nu om dom var tillsalu?

Svar : Shelly är ju 18 år i år, och T-märkt ( treangelmärkt ) om man inte vet vad det är så är det att de inte får tävla högra klasser tex: lokal o.s.v. Men hon har ju varit ilithäst och tävlat i tyskland mm och är importerad från irland. Kasper är ju shettis, det kostar inte så mycket.. och jag fick honom när jag var 1 år om inte mindre. Så jag vet inte vad han kostade, han var bara 8 månader då. Men en sak ska ni ha klart för er. Att jag säljer ALDRIG mina hästar. <3

Postat av: Therese <3
vad är det allvarligaste som har hänt när ni har ramlat av era hästar?

Jag har inte ramlat av så illa faktiskt ;) ( jag vet inte )

URL: http://tesssan.devote.se/

Mina svar, snart kommer nog Emelies :D

Extra kommentar jag tar på samma gång ;)

Hej Mimmi! Hände det nått med Shelly när du och Kelly red eller hände det efter Kelly åkt! Hoppas att hon blir bra snart igen! kramar Amanda

Svar: Hon fick antagligen såren innan, när vi borstade henne upptäkte vi såren, hon måste fått de under natten i boxen.? Vi vet inte ännu







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0