Stand up for the champions !

Idag så tävlade jag L:d och L:c på trolldal , typ lokal? :)


På framhoppningen; Han kändes as-pigg ;) Det kändes as bra när vi började hoppa på det lilla och sedan räcke, Han bjöd på sig själv lixxom! Han tyckte det var skit kul ! Vi hoppade oxern & allt utan problem där ! Sedan så rejsade vi lite oxxå (a) , Mickis & jag red ju fram tsm ! vi hoppade ju samma klasser med likadana shabrak ! :D Som alltid.. :D

Inne på Banan L:d ; Han var pigg och as fin så red järnet ;) eller aa rättare sagt as-bra! ! Vi gick 0+0 och i omhoppningen hade vi 32 sekunder med lite längre vägar, Vinnaren Mikaela Adolfsson Red på 30 sekunder med snävare svängar så hon knep första plats och jag andra ! :D Han var så grymt bra alltså :) yngst eller näst yngst i klassen var jag :)

Inne på Banan L:c ; Han hade fortfarande sitt flyt med han var dock lite tröttare ;) Tyvärr rev vi tvåan men det gjorde inget ! För vi var dom med bäst tid med fyra fel ;) Det var bra gjort av oss då vi tävlade mot några som tävlar L:b & L:a.. Så det kändes helt rätt! Och det var det ! :D Vi knep en till andra placering i klassen :D Han var grymt bra! För vinnaren blev Matilda Linder på Lucky Boy :D , Dom var duktiga ! :D


I åby 2010 <3


Kommentarer
Postat av: mickis

Haha, ja som alltid ;)

Vi är B Ä S T!!! :D:D

Bilden är från åby va? den som jag har tatt? ;) <33

2011-01-09 @ 12:21:02
URL: http://kiwiums.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0