Sorry...

Hej, sorry för att jag inte bloggade igår och inte varit igång så mycket... Men jag var sjuk igår. Mamma fick hämta mig i skolan efter ca 2-3 timmar då jag mådde illa. Obestämd

 

Så jag orkade inte blogga igår, och idag blev jag oxå hemma, med Sanna som är min syrra på 17 år. Tungan ute

 

Ja, men i alla fall så har jag as tråkigt, jag kan inte sommna... Jag har duchat och tittat på tv och varit med mitt Marsvin Bella. Kyss

 

Jo, Sannas kompis Helena som hon heter, ska sälja sin hopp sadel för 5 000 kr, och vi ska få ha den på prov i en vecka och se om den passar, Sanna tycker att den ligger ganska bra, så jag ska rida i den för Misa oxå och se vad hon tycker, men det får bli när jag är frisk det Flört

 

Jag har ju ingen egen sadel så, jag lånar alltid Sannas hoppsadel på träningar och så, och i skogen rider jag med bommlös sadel ( stavas ) men får hoppas att det blir ändring på det nu då Skrattande

 

Hej då.

 

Kram!

 

 

 

 

Bella i sommras ^^ ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0