Skadad...

Tja, jag gick upp kl.6.30, jag kunde inte sova längre xD

Jag duschade ( stavas ) och så satt jag vid datan tills Kelly vaknade, hon hade inte hört någonting xDD <3
Ah, sen så skulle vi gå ut för att göra i ordning Shelly, vi skulle åka till ridhus :)

MEN VET NI!?

När vi borstade Shelly så såg jag 2 stora köttsår på baksidan på vänsterfram, över framnät! Blodigt och dant.
Jag ringde Sanna och frågade henne om råd, hon sa att hon skulle komma ut och kolla på det.

Vi sprang med henne oxå, men hon var inte halt.
ikväll ska vi raka bort all päls som är vid såret, då kan vi göra rent det ordentligt, sen ska jag smörja varje morgon och kväll.

Sanna sa att vi skulle rida henne ändå,  men inte hårt. Så vi red hemma på järdet en kortis, vi travade oxå lite, dom Sanna sa att vi skulle göra. För att känna hur hon travade.

Jaja, mindre skriv och mera bilder ;)



Stakarn :'( <33



Haha, fula jag och fina Shelly ^^ <3








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0