Sjuk -.-

Neje, nu har jag varit sjuk i 3 dagar om man inte räknar med i måndags när jag var tvungen att åka hem, men i alla fall, jag har inte ridit min pålle på 4 dagar! Förvånad

 

Och inte gjort någonting med Kasper heller för den delen...

 

Och så har jag varit urusel på att blogga, man tycker ju, när man är hemma och är sjuk har man ju hela dagen på sig att blogga, men jag är sjuk.

 

Jag mår as dåligt, jag är trött och blir flyförbannad på Sanna som oxå varit hemma de senaste dagarna.Skrikandes

 

Men imorn ska jag troligtvis pallra mig iväg till skolan Glad

Men för att "gottgöra" mitt dåliga bloggande så kommer några bilder Guld i mun

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0