Ridturen :)

Idag så var det rätt så varmt ute :D
Så jag vaknade först 12.15 :o Fast halv åtta var jag ute hos hästarna sedan somnade jag om typ halv tio ;P Så det var typ därför jag sov läänge :s ..
Men det var ju bara skynda sig att fixa iordning sig x)) Skulle lixxom rida två ponnysar innan kl.3 då det blir svart hos oss ;3
Men turen fanns i att Festis och Asti behövde gå på promenad med Andreas,Mamma & Pappa ^^ Så följde med dom!! Tog med båda hästarna.. Först red jag Scott typ i ca 40 min och jobbade honom i låg form..  Han lyssnade så bra så jag jobbade aldrig upp den då han skulle få bli avslappnad denna ridtur! Men somsagt, Vi skrittade travade & galopperade lite ;)
Red ju på vägen så det blev mest skritt.. Snorhalt säger jag bara! Menmen På halva vägen så bytte jag till Kosmos i ca 20 min sedan bytte jag pga halkan x)) Han har ju inga skor och eftersom jag är lite större så bytte jag bara tillbaka : ) Men det gick fintfint dom 20 minutrarna :D Sedan bytte jag ju till Scott och red hem han i ca 20 min :D , Tränade även där låg form :D

Utvärdering; Fina hästar med pigg humör! På skala 1-5 så får dom 5 OFC !! :D Så bra gick det alltså :D


Löshoppning med Kosmos ,, ca 1 meter! :D

Kommentarer
Postat av: Hanna

Det är ju nice :P Men jobbar du ofta han i låg form eller i olika ? :)

2011-01-08 @ 13:06:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0