Ridtur

Hej hopp gummi galopp! Skrattande

 

Red min underbara ponny igår, Shelly ^^ ♥

 

Red barbacka en sväng i skogen, gick jätte bra, fast det var så himmla kalt! Skrikandes

Men hon gick på bra i formen och hade bra framåtbjudning. ( stavas )

 

Först red jag upp på åsen, mot badet där vi brukar bada med hästarna och hidren vi bygger av pinnar, jag red en sväng ditåt, sen vände jag igen, jag red på grusvägen och in i andra delen av skogen där jag brukar klättra med henne. Fast jag bara red den svängen för att den skulle bli längre Tungan ute

 

Idag ska jag och Shelly kanske åka till Vilma, Vi ska rida på ridbanan där Kyss

 

Hej då.

 

Kram!

 

 

 

Gammal favvo bild ^^






 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0