Ridpass med tessan! :D <3

Tessan kom igår och sovde här :)

igår så skrittade vi på järdet barbacka på Shelly och Kasper, Jag började att skritta Kasper och Tessan Shelly. ;) ♥

Vi galopperade inte på Kasper, fast än han kändes lung och fin, så räkte det för honom att trava lungt och fint, så att han inte skulle bli ostpp-bar sen ;)

Shelly Galopperade vi på båda, men inte mycket. vi red inte så länge heller, ca 20 min ;P
Men jag frös om mina tår! xD

en i stallet när vi var klara med hästarna och släppt ut Shelly i hagen så tog vi Kasper i grimma och grimskaft och stegrade lite, han tyckte det var roligt och blev därefter ganska stark.. :P ♥

efter det så mockade vi och fixade och dixade lite i stallet :)

 Idag efter frukost så åkte vi till mörtbol ridhus! :D  ( http://mortbol.se )

Där red Tessan Kasper och Jag Shelly, vi hoppade oxå, ganska högt ;)

Tessan hoppade Kasper ca 40 sm och Shelly 65, hon hoppade henne i slutet ;) Och jag hoppade Shelly ca 90-95 cm :D ♥

Årkar inte skriva mer nu, hej då :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0