Långt inlägg...

Nu har jag ju typ inte bloggat på hundra år x)) Typ bara Emelie som har ;) så nu tänkte jag blogga om lite som har hänt och eventuellt kommer hända :)

Förra helgen så sov Tessan här fredag till lördag :) , det var kul och vi red massor ;P Hon red 3 ggr och jag bara 2 men jag rider ju Scott annars med då det var Anna träning dagen efter ;)
Men Anna träningen blev inställd så klockan 6 så smsade jag Tessan och frågade om hon ville träna på trolldal med oss x) Hon svarade ja så det var bara lasta in hästarna och åka :) Vi tränade lite hoppning, hoppade ett räcke på 1meter bara, ville inte hoppa så högt så sänkte till 80cm och hoppade lite på det sedan sänkte vi till 40-50cm och hoppade överdrivet snäva omhoppningssvängar.

I veckan så kom Tessan på tisdagen och red själv, jag hade typ 5-6 löxor som tog massor tid :s Men jag red Scott i veckan, dagar blev jag osäker på, typ måndagen iallafall x))

Nu ifrån fredag och till idag har jag haft vänner här. Fredag till lördag sov Tessan här som förra veckan ;)
På fredagen så red vi barbacka på banan och hoppade lite smått typ 50cm ;)

Tessan och jag har lite damp, HAHA , vi tittade på The grudge 2 och när typ någon dödar den andra så börjar Tessan skratta ? X)) DEt hade vi kul åt, På lördagen rev båda två ggr :) Först på morgonen klockan nio, Barbackatur blev det (a) Vi var helt galna och galopperade och tävlade x)) , Men sedan gick vi in i skogen och följde efter ett blod spår? vi gissar på att det var en hjort eller ett råddjur men vi vet inte...
Sedan typ klockan två typ gick vi ut och red igen, dock med sadel denna gång ;)
Vi red ut en mysigt tur, vi galopperade denna gång mkt oxxå. Det gick super och hästarna hade damp och älskade det :)

Idag (söndag) Så lekte jag med Fanny och Agnes, Det gick bra och vi hade kul? ;)
Jag skulle tränat på trolldal ikväll men vi hinner inte pga tävlingarna där..
Aja, Scott fick vila :)

Imorgon så ska vi slutmäta Scott! Jag hoppas inerligt att han kommer att bli D-ponny, annars så har jag kvar han och tävlar storhäst (A)

´Sorry för lång inlägg ;) Pusspuss !


Scott & Emelie, Scott var fem och jag var elva :) vintern 2008


Missy & Emelie, sommaren 2010


Kommentarer
Postat av: Tessan ;)<3

HAHAHAHAHAHAHAHAH ! Det var det roligaste som har hänt mig på länge!



Du: Kolla! Där är blodfläckarna!

Jag: Ehhm jag har en gran i mitt face!!!!

Vi: AAAAAAAAAAAAAAASSSSSSSSSSSSSSSSGGGGGGG

Hahahahahah xD <33333333333

2011-01-30 @ 20:46:33
URL: http://tesssan.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0