info och bilder om de andra djuren på gården

Efter som ni sett hästarna så får ni se de andra djuren oxå, om ni inte sett de i något annat inlägg såklart ;)


Fullständiga namn: Atlaz och Tindra
U: Tindra är mamma till Atlaz
E: kommer inte ihåg xD
Ägare: Mamma
Färg: vit
Kallas: Atte och bindan xD


Fullständiga namn: Ciri och Simba
U: venne, men de är syskon ;)
E: venne
Ägare: Syrran äger Ciri, den ljusa och jag äger Simba, den mörka :P
Färg: gråa olika nyanser typ ;)
Kallas: Ciri-piri och Simba-pimba xD


Fullständiga namn: Cleo
U: venne, Maggan eller Lilla my, någon av dem xD ( ridskolan visste inte vem )
E: okänd
Ägare: Jag
Färg: sköldpaddsfärgad
Kallas: Cleo


Fullständiga namn: Bella Bus och Busan
U: venne
E: venne
Ägare: Jag äger ju båda, men Bella är min egna, Syrran äger den andra bruna ;)
Kallas: Bella och Busan


Fullständiga namn: Stig och Sven, först trodde vi att Sven var en tjej, då hette ha Stina, men nu Sven xD
U: okänd
E: okänd
Ägare: Familjen
Färg: Blå och grön
Kallas: Stig ovh Sven


Fullständiga namn: Zigge
U: okänd
E: okänd
Ägare: jag
Färg: svart vit
Kallas: Zigge-pigge xD


Fullständiga namn: Strumpen
U: okänd
E: okänd
Ägare: Syrran
Färg: brun vit
Kallas: Strumpen-pumpen xD
PS: dålig bild.. :|



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0