Hiss/Diss

Nu ska jag hissa o dissa lite :D



Nu börjar jag med dissen! :O

Jag börjar med att dissa alla som klagar på en & ens ponny, som t.ex. Du är för fet, stackars ponny och sådant!

Att alla måste ha märkeskläder o ridstölvar i ridningen? Varför? :O Det ska vara kul ju, Men en del över driiver liite mkt!! (Egentligen ska inte jag säga något för jag själv gör så >.< men det står jag för :O )

Nu kör jag Hiss ist :D då blir alla glada :D



Bloggen www.eliisevogniild.blogg.se är så grymt bra :DD

Att Scott är min :D


// Emelie , btw mycket bättre hissar o dissar nästa vecka för jag inte kom på något idaag :D <3


Kommentarer
Postat av: elise

tack så mkt ! :DD <333

2011-01-18 @ 21:50:15
URL: http://eliisevogniild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0