Gårdagens och Dagens.

i går var det ju nyårsafton :D
Vi firade nyår hemma hos kusinerna, vi spelade wii och åt god mat och efterätt ;)

Vi stannade inte så länge, för jag ville hem och ge hästarna sin kvällsmat, så vid 10 åkte vi hem, hästarna får vanligtvis vid 7-8 :P

Idag så ska jag vara med Vilma, ska åka dit i eftermiddag, vi ska rida och jag ska sova där :D ♥ ♥
Det var jätte länge sen vi va.. ♥

Vilma har fått hem en ny foderhäst, en D-ponny, ett sto som är flugskimmel, hon fick hem den för 3 dagar sedan, hon red den för första gången hemma igår. :)

Så när vi ska rida så rider hon den nya hästen och jag Lillan, jag har ju ridit Lillan förut och Vilma ville nog rida den andra, så jag sa att jag kunde ta Lillan ;D

Hej då.

Kram!



BEST FRIENDS EVER! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0