FÖRLÅT!

Förlåt för AS DÅLIGT bloggande!... :(

Men har liksom inte orkat eller hunnit när skolan är igång, känner mig helt slutkörd... -.-
Men nu måste jag ändra på det.

Men imorn så kommer Tessan till mig efter skolan, vi ska rida :D

Hon och Kasper och Jag och Shelly ^^ <33

Sen ska Tessan sova över till lördag ;) <3
Då ska vi troligtvis oxå rida :P <33

Så blir alltså en Häst-helg med Tessan! :D <33333333333333333333333333333333

Vi ska ialla fall ha mys på kvällen och se på någonting roligt ;)

Jo, föresten så har jag inte ridit Shelly de senaste dagarna.. Sanna red henne idag, när hon kom hem tidigt och mamma och pappa hämtade mig i skolan och vi åkte till norrköping.  Handlade lite hamster och marsvins saker ^^

men i alla fall, Jag hoppade träningen igår, jag var ör trött, och jag frös så j*vla mycket, och det var bara 3 - grader ute ;s

Ja i alla fall så red jag henne inte igår, och inte dagen före... me hon gick i alla fall idag :P

Ja, palla skriva mer, har inget mer att berätta ;)

Hej då.

Kram!

 

Finaste Kasper och fulaste jag xD <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0