:|


Jaha.. Vart hemma idag oxå, var sjuk igår och så höll det sig fast till idag oxå.. -.-

Tycker synd om min häst... :/
Har inte ridit henne på ca 3 dagar, innan jag blev sjuk så var det för halt för att rida, det är det nu oxå, + att jag är sjuk.

Jag kan inte ens ut och gå med henne, då är det risk för att hon sträcker sig, och det vill jag ju inte riskera.

Men det blir lite mer inlägg på bloggen efter som att jag har tråkigt ;)

Kommer snart ett inlägg på mina och familjens andra djur, förutom mina 2 egna pållar, har vi 4 till på gården, men de har ni ju redan sett, så de 3 katter, 2 hundar, 2 underlater,  hamstrar och 2 marsvin ska ni få se ;)

2 av de 3 katterna är mina, ena hamstern är min oxå, och ena marsvinet är mitt, men den andra är både min och syrrans :) <3

Hej då.

Kram!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0