Dagens

Idag så har vi slutmätt Scott! :D

Dagen började med frukost och lite TV-tittande.Sedan bytte jag om till ridkläder för att rida Scott så han blev lugn inför kvällen (y)
Vi red ut och tränade form i vinden x)) Vi skrittade,travade och galoppperade i form :') Han lyssnade jätte bra så hela passet gick super. Eller aa Han stack någon gång men det var bara kul! :D

På kvällen så mätte vi Scott, Han blev 148cm med skor och 147cm utan :D
Så han blev totalt 147 cm :D Vi gick fram och tillbaka i en koridor och Scott var jätte tittig = Söt ^^ <3
Sedan så väntade vi in anette!
Då så medan dom gick in ocj fyllde i lappar så tränsade jag Norbert och Herbie!:D
Sedan kom dom tillbaka så tog jag Herbie och mamma Norbert, Jag började med att lasta ur Herbie (y) Han var jätte snäll ! :') Sedan var det Noppe som abslolut inte ville backa x)) Så vi fick ta bort väggen och flytta den åt sidan så han kunde vända sig om i den ;) Sedan skulle han kasta sig ur såklart så ingen höll han, Men jag stod som tur där med Lilla Herbie så jag fångade han rätt så snabbt! ;)

Sedan fick jag gå med Herbie medans Anette tog Noppe, Jag fick ta av täcket och sedan gå in och mäta han :D Anette tog ju Noppe så jag fick ha Herbie hela tiden :D
Sedan gick vi ut, Jag lastade Herbie och Anette Noppe! :D

Sedan far det av hemåt! :D

Godnatt! Pusspuss <3

 
Bästa ponny på 147cm! <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0