Började skolan idag...

Jaha, då var lovet slut och skolan och läxorna kommee igen, den här terminen kommer att bli bra, det känner jag på mig :)

Men det kommer att bli tufft med nationella proven.

Men idag så slutade vi kl. 14.30.
Jag har mockat och varit i stallet, Shelly fick vila idag. p.g.a att det är så himmla halt ute nu, så vi kan bara skritta på järdet och så ska hon vara pigg till på träningen kl. 6.00 imorn :D ♥

När Sanna kom hem och mockat så borstade jag "Bella" och sen gick vi ut en sväng på järdet med hästarna :)

Nickan kan vi inte rida nu, hon la sig i transporten och gjorde illa sig på två ben, ett bak och ett fram, bakbenet for illa till, har äkliga sår och är jätte svullet :S

Jahap, han kan inte ha tur jämt..

nu ska jag äta, hej då.

Kram!




Älsklingar ^^ ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0