Stalldag idag ;)

Hejsan!

 

idag vart det en "stalldag"! Skrattande

 

Tessan kunde inte sova över, jag mådde jätte dåligt igår, spydde.. :/ Men det vart ingen bio heller...

Men idag var det så mysigt och fint väder så blev stalldag idag då! Cool

 

Först så fotade jag och Sanna Bella ( kommer bilder! )

sen så motionerade jag Kappe ( kommer bilder! )

 

Efter det så mockade jag och sen smörjde jag Shellys sadel som vi skulle köpa.. Men vi ska inte det, så jag smörjde den och gjorde den fin, så vi kan lämmna tillbaka den. ( den passade inte så bra )

Och så smörjade jag Shellys och Kaspers träns. Först så tog jag sadel tvål och sånt, sen så tog jag smörjmedlet, det vart riktigt snyggt! Flört

 

Skriver inte mer, för nu kommer bilderna! Glad 

 

Sanna och Bella.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Emma

fina bilder :D<33333333333333333333

2011-02-06 @ 17:40:48
URL: http://dressyrtont.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0