SPORTLOV! :D

NU ÄR DET SPORTLOV! :DDD ♥ ♥ ♥

Äntligen fri från skolan och läxor, inga tidiga mornar, rida varje dag och rida flera ggr per dag, eller flera hästar! :D ♥

Världens lyckligaste här bakom skärmen ;)

Igår kom ju Amanda hem till mig efter skolan :)
Vi red, jag Shelly hon Kasper :)) ♥

Vi red inte såå länge, ca 15-20 min, och sorry, hon har ridit 4-5 år xd

Först red vi en sväng på järdet, sen på grusvägen där det var sandat, där travade vi oxå lite. Och sen red vi upp i skogen där vi oxå travade lite och sen skrittade vi hem :p

Jag transade av Shelly och ställde henne i boxen och sen gick jag ut från stallet och gick till gårdsplanen där Amanda väntade :)

Vi skulle stegra med honom, jag skulle göra det först, det gick bra, bara att han inte kom upp ordentlugt, men jag är ju för lång för honom oxå, så jag  pressade honom inte. Amanda fick testa, och hon är ju kortare och så. Så han kom upp bra och Amanda vart riktigt förvånad xD ♥

Efter vi ridit så mockade vi osv. Sen åkte vi till Amanda, vi skulle på ett disco i strångsjö, så jag följde med henne hem och så, vi skulle åka tsm :D

Hos Amanda kollade vi på tv på hennes rum, spelade DS och åt pizza + lyssnade på låtar, och det var så roligt, hon satte på en låt, åh, den är bra, sen en ly låt. åh den här äger! och sen en ny låt, DENNA ÄR BÄST! osv xD Samma musik smak eller vad? xD ♥

Gick inte att få den direkt på bloggen, vet inte vrf, men kom en länk iaf, älskar låten ♥

http://www.youtube.com/watch?v=psuRGfAaju4

Hejdå, hörs!

Kram ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0