Ridtur med Vilma ♥

Hejsan! :D

Idag så åkte jag till Vilma efter lunch ;) ♥

Jag tog med Shelly för vi skulle rida ut :)

Första gången jag red ut hos dem :D ♥
Vilma red ju såklart Lillan och jag hade ju Shelly ♥

Vi red en sväng på ca 40 min tror jag.

Vi red med mycket skritt, lagom trav och jätte lite galopp då hästarna var as heta, fast de stack en gång, det måste jag medge, vi kunde inte hålle dem, de bara sprang och tävlade mot varandra över ett järde till stallet igen. När vi kom fram till stallet så skrittade vi av hästarna på banan xd

Eftersom våra hästar är väldigt heta när man rider ut så hetsar de upp varandra och där de skenade brukar Vilma rejsa med Lillan, så lillan gick redan på tå. :|

Men ingen skada skedd, hästarna blev bara trötta, för det var mycket snö där :p

Jaja, imorn så ska jag åka till Vilma igen, jag tror inte jag tar med Shelly.. jag rider nog henne här hemme först och sen åker jag dit, ska sova däär :D ♥

Och på lördag så ska Vilma tävla Lillan 70 och 80 cm i mörtbol :) Så då ska jag vara med och vara hästskötare och fotograf, så kommer nog bilder då oxå :))

Hejdå.

Kram ♥



Söta pållen innan jag lastade henne ^^ ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0