Ridpass

Nu sitter jag här ny duchad och tittar på att ponnyakuten ska börja, sen blire solsidan :D ♥

Red Shelly idag, skrittade på långa tyglar i 8 min, sen jobbade jag henne i 5 min, sen travade jag i 10 min båda varven och jobbade henne i formen, sen blev det oxå mycket galopp! :D

Var lääänge sen jag galopperade så mycket, fast så lungn och skön galopp, som var lätt att hänga med i :))
Galoppen var medföljlig om man kan skriva så ;)

Åh, jag älskar hennes galopp, iaf när den var som idag ^^ ♥

 Jag galopperade i minst 10 min sen travade jag av, gjorde skänkelvikningar o.s.v, det gick på 5-7 min sen skrittade jag av på långa tyglar och det tog ca 10 min :)

Dagens outfit:

Hästen: Rosa :) ♥ De rosa nya schabraket och rosa luva ( ville ha lite nytt på henne ;) ) svarta fram skydd , grått skritt täcke med rosa kant, har likadant som Emelie.A om ni sett det ;)

Ryttaren: Grå ridbytor, svarta stövlar och mörkblå ridjacka, ridjackan passade inte så bra men hade typ ingen annan xd

Hejdå.

Kram ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0