Ridning

Hej, åkade inte blogga igår för det blev ganska många bilder jag inte åkade ladda upp inlägg :))

Var ju som sagt med Emma Blomgren igår :)) ♥
Vi hade roligt och det vart mycket flumm xd

Vi turades om på Shelly, först red hon och sen red jag. Under tiden hon red så mockade jag :p
Sen så bytte vi ju, Shelly kändes pigg och framåt :D ♥

Så rejsade ( stavas ) med henne,  Vi red på järdet, så rejsade en gång på henne och hon blev typ galen xd
Det är min ponny det ;) ♥ ♥

Jag red på volt och raksträcka, i form och så. Hon var lite stel, så lösgjorde henne en hel del.
Vi red inte så himmla länge för det var as kalt xd

( på bilderna har jag framför allt rött ansikte av kylan xd )

Föresten, så glömde jag , i tisdags hade jag ont i hövvet, typ migrän.. Men det gick faktiskt över lite på kvällen och då skrittade jag ut på Shelly barbacka i ca 10-15 min ♥

Hejdå!

Kram ♥

Här är bilderna! :D



Jag och Emma xd ♥


Jag coh Shelly ♥











Emma och Shelly ♥










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0