Ridit

Hej! Skrattande

 

Idag har jag ridit, både Shelly och Kasper Skrattande  ♥  ( barbacka )

 

Jag red Shelly i ca 30 min, i alla gångarter, hon hade väldigt fin form och trampade under sig, gjorde skänkelvikningar och framdelsvändningar m.m.

 

Hon var lagom pigg och hade bra tempo.

 

Kasper skrittade jag bara i ca 8-10 min som jag brukar. ( eftersom jag är lite lång för honom )

Han var lungn i början men när  vi vände så vart han as pigg! Tungan ute

 

Jag red båda sötisarna på järdet, och båda barbacka för att det skulle gå snabbare att inte sadla, så jag kunde rida längre i ljuset, och så frös jag lite oxå, så fick värme av deras varma ryggar Flört

 

Hej då.

 

PS: Igår fick mina pållar vila, därför inget inlägg då. ( inget att skriva om xD )

Kram!

 

 

 

Haha, har jätte tråkigt, så redigerar lite ;)



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0