Riddaxx !

Strax ska jag ut och motionera ponnysarna. Jag tänkte lägga upp passen typ såhär:


Scott; Skriita fram m. långa tyglar 8 minuter. korta tyglar i 8 minuter sedan lite lätt joggning med tempoväxlingar och volter och sådant crap i ca 10 min sedan kanske skritt/trav i 5 min sedan galopp i 10 min i båda varven :) 15 minúter jobb och sen så ska jag Avsluta med 5 minuter joggning och 10 minuter skritt,
Plats; ridbanan eller på vägen.
Bett; akbett då jag vill få stopp pån:)
outfit;Rött,osäkert



Kosmos; Skrittta i 20 minuter långa och korta tyglar. sedan ska väl Leo pröva lite ;P
Plats;Ridbanan eller väg
Bett; tredelar
outfit;rött, osäkert

// Emelie.A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0