Hejsan! :D

Hejsvejs :D

Idag efter skolan som var en dålig dag red jag för att muntra upp mig lite + att Shelly behövde ridas xd ♥ ♥ ♥
Ridturen därimot dagen var en lyckad ridtur, red Shelly barbacka på järdet där det är plogat en sträka, annars är det 1 m snö typ.. -.-

Jaja, ridruren gick bra och ni undrar säkert varför jag rider barbacka så ofta? I så fall kommer svaret nu.

Svar: Jag tycker på sätt och vis det är mysigt ocb bra träning, annars är det för at hålla värmen lättare xd
På sommaren rider jag nästan aldrig barbacka förutom då vi badar med hästarna eller så ;)

Nu återgår jag till ridningen, shelly var jätte pigg så vart galopp oxå, ruuuligt :D ♥
Men jag kunde knappt hålla henne i trav xd

Men hon hade finfin form och hade fint undertramp ;)

Hejdå!

Kram ♥



En glad ryttare vid namn: Emelie Johansson ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0