Hejsan

Nu sitter jag här hos mormor(hon fyller år).

Idag så avgörs Veckans ekipage, Nu efter första veckan har vi fått in en del! så var inte ledsna om ni vinner denna vecka utan fortsätt skicka in ist! :)
Jag avgör det lite senare då flera hinner skicka in ! :)

Nu som ni har märkt så har Emelie uppdaterat som en liten gnu ;) Men det får vi vara tacksamma över då jag inte har orkat bogga...
Menmen..

Igår så tävlade jag :D årets första lokala :) Inledningen på året blev tvåa i L:d och L:c å¨klubbhoppningen, men nu så blev jag 1:a i första klassen ( alla som kom nolla blev etta o.s.v)
Och i andra klasser blev han trött och stannade på näst sita i omhoppningen, men allt flöt. Men det var så j''vla hård konkurans idag, massor som tävlar L:b och L:a deltog ju -.-
Shit the same! ;D

Bye :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0