Heej

Hejsan, nu sitter jag här hemma, Jag är med Tessan så vi kom precis in efter ha motionerat Kosmos. Det är AS kallt x)) Men iallafall..

Igår så hämtade vi Tessan hemma hos henne och åkte hem till mig och red, Vi red på banan, Vi red fram i skritt,trav, och galopp, vi övade några övningar o.s.v Sedan mot slutet hoppade vi lite smått. Sedan avslutade vi dom och tog in dom.



Då så ringde Tessan sin pappa så han kom och hämtade oss, jag hann knappt packa x) Iallafall så åkte vi hem till henne, där så gjorde vi lite allt möjligt :) Vi åt blandannat tacos och kollade på Vampyrer suger , Den var AS-BRA :D Sedan drack vi cola till filmen som Tessan drack 34 glas av :o

Sedan nästa morgon så funkade inte någon av mina mobiler? Så vi åt frukost och gjorde iordning oss o.s.v :) Sedan åkte vi hem till mig!

Resten kommer ikväll! :D

//Emelie, PUSSPUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0