Hejsan! :D

Sorry för dåligt bloggande, men orkar liksom inte, all energi går till skolan och läxor, tyvärr, tycker det är slöseri med energi på sånt s*it xd

Igår så red jag Kasper :) ♥

Skrittade han i 10-13 min och stegrade lite oxå med honom ♥
Han var pigg och ville trava i början men jag fick hålla in honom :p

det var ganska mörkt så vi red lite på järdet utanför stallet där månen lyste upp vägen, red ju barbacka oxå så var jätte mysigt ^^

imorn kommer Amanda, en tjej i klassen som är ganska kort och har ridvana, rider på ridskolor mm. Ridit i över 3 år tror jag? xd

iaf så kommer hon och rider honom , så han rör på fettet lite mer ;)
Jag rider med på Shelly som oxå behöver ut och röra på sig :) ♥

Hejdå. ska ducha nu om det är intressant :p

Karm ♥





Kommentarer
Postat av: Amanda

hehe!Jag har ridit i 4-5 år <3

2011-02-17 @ 20:28:59
URL: http://ponnitjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0