idag så red jag Shelly barbacka, det gick jätte bra! Skrattande

 

Ja skrittade först på långa tyglar ( järdet red jag på )

 

Sen efter en stund kortade jag upp tyglarna och jobbade henne i en låg och fin form. Efter en stund då hon var uppvärmd så travade jag, kändes fantastiskt! ♥

 

Hon höll kvar den fina formen i traven oxå, men i galoppen så försvann den lite, mn det gjorde inget, det var för fantstiskt för att jag skulle bry mig.

´

Jag älskar min häst. ♥

 

Min häst älskar mig. ♥

 

Jag vet att hon älskar mig. När jag som nu, är skadad. Går hon jätte lugt brevid mig, jätte sakta så jag hinner med med min fot. Hon gör aldrig någontning för att skada mig, hon skyddar mig. Vi litar på varann.

 

Varje gång jag kommer in i stallet elleer nnär hon får syn på mig i hagen så gnäggar hon. När jag är i hagen eller boxen med henne så lägger hon huvudet på min axel och flåsar mot min kind, eller så tar hon sitt huvud mot min kropp och sover.

 

Shelly, I love you more that you think  ♥

 

 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0