Emilia :)) ♥

Haallluu :))

var med Emilia igår, hennes mamma , Helena äger ridskolan Harbacken :) ( om ni inte visste det )

Första gången jag och Emilia var, annars har vi bara sett varandra rida o.s.v xD

Vi red nästan med en gång, vi fick välja vilken häst och vart vi skulle rida, jag tro såklart Madeira ♥ , och Emilia tog Feng :)

Kommer bilder på hästarna, dock vid olika tillfällen. Men ni ser ju iaf hur dem ser ut :)) ♥

Först red vi på ridbanan, jag jobbade Madeira lite, hon gick ner i form ibland, men hon är ganska evår att rida i from. Banan var  lite hård på vissa ställen då vi galopperade på ena långsidan där det gick :p

När vi ridit klart så skrittade vi en sväng i skogen, och det var ju AS KALT! :o

Emilia bah: Vi kan väl skritta av hästarna en kort tur i skogen?
Jag bah: Visst.
Emilia bah: Bra.

och så red vi ivär, och det tog en halv timme i skogen om inte mer i as kalt väder, när vi kom tbx så kunde vi knappt gå för våra ben och tår hade förfrysit xd

När vi kom in i huset så bytte vi om och värmde våra frysna fötter på det varma golvet xd

Vi satt oxå vid datan och as garvade när vi gjorde fail bilder i pizap xD
Vi såg ut som ailiens :o xd

Och så åt vi pizza, jag som åt det dagen innan med Amanda xd
Men det är så gott ^^

Sen såg vi på tv och så, sen åkte jag hem :/

Hejdå.

Kram ♥

Bild på Madeira och Feng ♥



Jag och Madeira i höstas ^^ ♥



Feng ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0