Dåligt

Nu är jag så jävla dålig på att blogga x) Jag har lixxom ingen lust att skriva ibland och ibland har jag lust till 110%
det är därför jag ibland är helt borta sedan kommer tillbaka.
Idag blandannat har jag ingen lust alls..
Men lite kommer i alla fall!

Idag så var skolan rätt så chill! på Franskan och Engelskan tittade vi på film, på matten gjorde jag klar mitt test sedan satt och chilllade (y) Bilden var superbra som vanligt, bara jävligt stökigt ..

Sommaren saknas!

Sedan åkte man hem och gjorde klart min engelskaläxa, imorgon har vi vanlig dag sedan har vi ju faktis friluftsdag på onsdag !!
Det ska bli kul! Jag ska åka pulka och gå tillsammans med Freija. Freijas blogg-->http://freijalundquist.blogg.se/

Idag fick hästarna vila då båda gick hårt igår. Imorgon ska man sätta sig i sadeln på båda, hoppa lite smått på Scott och kanske 20cm på Kosmos i trav.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0