Dåligt bloggande

Ledsen för dåligt bloggande Rynkar på näsan

 

Men har varit skadad och lite sjuk så har int årkat, eller hunnit bloggat...

 

Jag har haft jätte ont i huvve , fast jag har gått till skolan. Och i trosdags var jag jätte klantigt! Förvånad

Jag slog i hälen i någon slags bänk i klassrummet, så fick AS ONT!

 

Så har säkert en sån där blödning i hlen som jag haft tidigare ... -.-

 

Kan inte gå så normalt heller xD

 

Men ska testa att skritta Shelly Barbacka idag Glad ♥

 

Men idag så ska jag och Vilma gå på bio i k-holm Kyss

ch efter det så ska vi hämta upp Tessan på vägen hem, hon ska sova här, och sen så släpper vi av Vilma hos henne ♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0