Dagen

Hejsan! :D

Efter senaste inlägget har Tessan ridit Shelly och Kasper ^^ ♥

Först skrittade hon Kasper barbacka i ca 15 min, han ska få upp sin kondis nu, så motionerar han i 15-20 min i skritt eller någonting annat så att han får upp kondisen ( och Tessan hjälper mig ) :p ♥

( om jag inte skrivit det så sovde hon över, om ni undrar xd )

Men det gick bra när hon red, hon åkte ju inte av iaf :D ♥
Undertiden hon red Kasppe så gjorde jag iordning Shelly och när hon red Shelly så mockade jag mm ;)

Och när vi kom in bytte jag hamster och marsvins burarna, sen så städade jag mitt rum och sen så åt vi kladdkaka :3 ♥

Hejdå.

Kram! ↨

PS: Jag vet att jag ser tjock ut på bilden högst upp men det är faktist min jacka! xD / / Tessan



Redigerade en bild på sötisarna ^^ ♥ ♥ ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0