Bråkig ponny

Hej, hej! Glad

 

Förlåt igen för att jag inte bloggat ( p.g.a huvudvärk )

 

men på de detaljerna ska jag in på nu, jag var ju hos doktorn igår. Hon som undersökte mig sa att jag kan ha migrän, ingen annan sjukdom eller något, blev inga sprutor alls! Skrattande

 

Fast, migrän är inte så bara, suck...

Ja, fick några tabletter m.m.

 

Men i måndags så kom ju vetränären och undersökte Polly och trulle, glömmde visst att berätta att han oxå har hosta mm. Men inte lika allvarligt.

 

Polly har nära in på lunginflammation. Rynkar på näsan och Trulle är bara lite kraslig, men de båda får medecin och sånt. ( som jag typ )

 

Polly och Trulle står nu som vanligt i lösdriften in till vindskyddet där de mår som bäst. Och Kasper som brukar sova där med dem få komma in och sova i 2-3 veckor medans Trulle och Polly tillfrisknar Kyss

 

Jag gick inte till skolan igår, efter som vi åkte till sjukhuset, men idag gick jag och hade lite ont i huvve men tog tabletterna jag fick. Men jag klarade ju dagen iaf Tungan ute

 

När jag kom hem så red jag Shelly. Min bråkiga lilla skitiga skimmel ute i hagen. ♥

Hon var jätte olydig idag.. :|

 

När jag skulle hämta henne i hagen så ville hon inte bli fångad, och när jag skulle hoppa upp så hoppade hon runt jätte mycket och när jag red så ville hon vända hemåt. Men hon var pigg och jag har har inte ridit henne på några dagar..

 

Men vart skritt, trav och lite galopp Skrattande

 

Hejdå.

 

Kram! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0