Amanda =) ♥

Idag så kom Amanda hem till mig, red Kasper :)) ♥

Hon är typ "medryttare" på honom så länge , tills hans konids är uppe och innan han åker till ridskolan :p
( om han åker dit )

Jag red inte, först.. jag fotade... men bilderna blev inte sparade för minnes kortet var inte där! :o
Så fick hämta det och fota lite till, men bilderna blev suddiga då :|

Blev iaf någon enstaka bra bild :)
Men jag red nte för att jag kände mig lite nere efter en sak som hämde i skolan..

men iaf, så byggde jag upp ett hinder, först på 30 cm, sen blev det typ 60 cm xd
Hindret var gjort av: Hö balar xd

Amanda ramlade av en gång xd

Jag bah: HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!
Hon bah: Haha..

xd

Jaja, sen red jag lite oxå, för han var pigg och busig + lite bråkig, så fick läxa upp honom lite ;)
Jag hoppade oxå 60 cm på han, fast ibland sprang han rakt igenom xd ♥

Vi red i 30-35 min med honom, sen hoppade vi barbacka med Shelly, samma höjder och samma hinder, hon var as pigg :o ♥

Men det gick bra och vi red väl i 30 min typ ;)

Hejdå.

Kram ♥




Vart en suddig och failig bild, men man ser att det är ett ekipage iaf ;) ♥ ( Amanda och Kasper )


Kommentarer
Postat av: L

http://www.youtube.com/watch?v=hLsCB6nmq64 sprid vidare,på era bloggar twitter,facebook,osv..



den som gjorde vidion hennes blogg är: http://justindrewbieber.blogg.se/

nu hoppas vi bara på att justin ser det här vidioklippet från sverige

så,sprid det här vidare,skriv lappar i centrum elr vad fan som hällst

2011-03-01 @ 14:33:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0